måndag 11 juni 2012

Mina tre bästa labb rapporter

1. Dissekera ko öga  -  Jag tycker att den blev den bästa lab rapporten jag har gjort i sjuan därför att det var en av de senaste rapporterna och då har inte gjort så många fel för jag har tränat mig på de andra. Jag tycker också att den var rolig att skriva om och då blir den bättre.

2. Koka vatten  -  Det här är min näst bästa lab rapport tycker jag därför att den blev bra och lång men inte riktigt lika bra som ko ögat. Den blev bra för att det blir alltid intressant när det finns med ett riktigt bra diagram och det tycker jag att jag fick med.

3. Mäta pinnar  -  Den här är lite som två:an fast inte riktigt lika bra men ändå en av de bästa. Det är en väldigt tydlig labb rapport.


Tips för att förbättra labb rapporter:

*Skriva bättre bättre slutsatser, försöka utveckla dem.

*Jag kan ska ha med fler bilder

*Bättre och snyggare diagram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar