torsdag 1 september 2011

Självporträtt

Jag heter Erik Carl Petter Svensson Wendel och är 13 år. Född 10 Juli 1998.
Jag har tre syskon, Oscar som är 15 år, Gustaf 13 år, Vilhelm 8 år och Gertrud och Jan.
Vi bor på Nöbbelöv i en villa.
På fritiden så spelar jag fotboll i Lunds Bois. Jag har spelat i 8 år. Jag spelar oftast högerback.
Jag hejar på FC Barcelona och TFF.
När jag inte håller på med sport så spelar instrument, trumpet och fiol på kulturskolan i Lund. Jag spelar i en blåsorkester och i en stråkorkester.
Jag gillar att spela fotboll men jag gillar inte skolmaten.
Mitt favorit ämne är tyska eller idrott.


2 kommentarer:

  1. Intressant! Du verkar inte ha några problem med att sysselsätta dig på fritiden.

    Börja inte på ny rad i onödan, bara när du börjar på nytt stycke. Du kan t ex börja på ny rad + hoppa över en tom rad när du börjar prata om fritiden.

    Variera meningsbyggnaden. Många meningar börjar med "Jag...".

    Se upp med särskrivning; ...högerback... ....favoritämne....

    Rätta: ...13 år, född den 10 juli 1998.
    ...Jag spelar också....

    SvaraRadera
  2. Jag ser att du lagt till en bild och vi resonerade ju om tillåtna bilder så därför tror jag att du hämtat denna från Flickr-creative commons. Lägg till en bildtext (genom att i redigeringsläget klicka på bilden och välja bildtext) där du berättar vem som gjort bilden.

    SvaraRadera